Active lifestyleamusement2apartment2Architecturearrow-downPage 1Group 3arrow22arrow2arrow2bike2blocks2bus2cafecalendar2check2close2close2collapse2CollapseCommon facilitiesGroup 2CloseGood SVG BlackOK SVG BlackPoor SVG BlackVery good SVG BlackVery poor SVG Blackamusement2Culture EntertainmentShapedocument2document_blankdoublearrowarrow2arrow2arrow22Eat Drinkemail2expand2external_link2Family friendlyfavourite2filter2Getting thereGreen solutionsgrocery_store2grocerystoreShapeHealthcareholiday_cottage2Shapehospital2house2pin_distanceicon-unit-v2like2list2Local servicesbonava logotype primarybonava logotype secondarybonava logotype_symbolMap-pinminus2minus2mobile2parkNature activitiesnature_trails2Neighbourhood storyclose - kopiaparking2pdf2plot2plus2Group 2external_link2preschool2restaurant2row_house2schools2Schoolssearch2semi_detached2settings2Shoppinglocal_services2Social lifestyleSpecial featuregymtapGroup 2tube2user2

Nöjda kunder

Med NKI mäter vi kundnöjdhet

Vi på Bonava vill skapa hem och områden som uppfyller våra kunders drömmar. Du som är kund hos oss har erfarenheter och tankar som vi gärna tar del av så att vi kan lära oss hur vi kan bli bättre. Därför bjuder vi in alla våra kunder till att delta i två NKI-undersökningar.

Vad är en NKI-undersökning?

NKI står för Nöjd Kund Index och är ett mått på kundnöjdhet. När vi gör våra NKI-undersökningar använder vi oss av det oberoende företaget Prognoscentret. Det är det företag som de flesta bostadsutvecklarna i Sverige använder. Prognoscentret skickar ut undersökning och sammanställer resultat som hjälper oss att förstå hur nöjd du är som kund, vad vi gör bra och vad vi behöver bli bättre på.

Det är viktigt för oss att du är nöjd

Som kund hos oss kommer du få två NKI-undersökningar. Den första får du cirka en till två månader efter du har flyttat in i din nya bostad. Då vill vi gärna att du delar med dig av hur du upplevt tiden fram till ditt bostadsköp och ditt nya hem.

Den andra undersökning får du när du hunnit bo i ditt hem cirka 2 år. Då har du förhoppningsvis hunnit bo in dig ordentligt och kan berätta mer om vad du tycker om din bostad och ditt bostadsområde.

Undersökningarna skickas ut via e-post. Har vi ingen e-postadress till dig får du den hem till dig via vanlig post.

För varje inskickat svar skänker vi 50 kronor till Stadsmissionen i ditt närområde. Så när du svarar hjälper du både oss och utsatta människor i Sverige.