Vi rekommenderar att du använder en annan webbläsare för bäst upplevelse av hemsidan.

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Här försöker vi svara på de vanligaste frågorna kring våra stilkoncept. Om du har fler frågor, kontakta gärna kundtjänst eller en inredningskoordinator.

Jag skulle vilja se och känna på material och produkter, är det möjligt?

Självklart, du är välkommen att besöka vårt showroom. Vi kommer även att bjuda in dig till en stilträff där du får möjligheten att se våra material och produkter.

Varför kan jag inte köpa separata produkter, i stället för att beställa hela paket?

Våra stilkoncept och tillvalspaket är alla baserade på kundernas omdömen och vi har märkt att det är viktigt att ni får hjälp i valet av interiör och erbjuds genomtänkta, färdiga lösningar när ni köper ett nytt hem. Vi är övertygade om att våra stilar och tillvalspaket kommer att förenkla processen. Med fasta paket kan vi tidigt i processen, redan när du köper ditt framtida hem från Bonava, presentera vårt kunderbjudande med fastställda priser.

Kan jag blanda produkter mellan stilkoncepten?

När du väljer ett stilkoncept i ditt kök ger vi dig möjligheten att, utan kostnad, välja mellan de olika stilkonceptens bänkskivor. Det går inte att blanda några andra produkter. Paketen är framtagna för att förenkla tillvalsprocessen och tilltala så många kunder som möjligt. Med fasta paket kan vi tidigt i processen presentera vårt kunderbjudande med fastställda priser, vilket är en stor fördel. Vi erbjuder fem stilar i köket och många tillvalspaket, så vi hoppas att du hittar något som du gillar.

Hur betalar jag för mina uppgraderingsprodukter?

Du kommer att få en faktura från oss 30 dagar innan du flyttar in. Hela beloppet måste betalas senast vid inflyttningsdatumet.