Active lifestyleamusement2apartment2Architecturearrow-downPage 1Group 3arrow22arrow2arrow2bike2blocks2bus2cafecalendar2check2close2collapse2CollapseCommon facilitiesGroup 2CloseGood SVG BlackOK SVG BlackPoor SVG BlackVery good SVG BlackVery poor SVG Blackamusement2Culture EntertainmentShapedocument2document_blankdoublearrowarrow2arrow2arrow22Eat Drinkemail2expand2external_link2Family friendlyfavourite2filter2Getting thereGreen solutionsgrocery_store2grocerystoreShapeHealthcareholiday_cottage2Shapehospital2house2pin_distanceicon-unit-v2like2list2Local servicesbonava logotype primarybonava logotype secondarybonava logotype_symbolMap-pinminus2minus2mobile2parkNature activitiesnature_trails2Neighbourhood storyclose - kopiaparking2pdf2plot2plus2Group 2external_link2preschool2restaurant2row_house2schools2Schoolssearch2semi_detached2settings2Shoppinglocal_services2Social lifestyleSpecial featuregymtapGroup 2tube2user2

Sophia jobbar som kundansvarig på Bonava

Ett utvecklande teamarbete

Sophia Acorda arbetar som kundansvarig i Göteborg. Sophia är sedan tidigare kund hos Bonava och drivs av att ge andra samma positiva upplevelse som hon själv hade när hon flyttade in i sitt nya hem.

Det är mycket som ger Sophia energi i hennes arbete men framförallt är det att få sätta sig i kundens sits. Hon är själv kund hos Bonava och beskriver sitt hem som ett drömboende, en bostad som hon är väldigt stolt över.

–  Jag kan verkligen relatera till att vara kund. Jag vet hur det är när nyckeln lämnas över, man får tillgång till sin lägenhet eller hus och lyckan man känner. Just den känslan driver mig väldigt mycket när jag bemöter våra kunder i min arbetsvardag. Att få hjälpa dem dit, att finnas där för dem efter tillträdet och guida dem.

Stort kunskapsutbyte gör att man ständigt utvecklas

Sophia tycker att det är extra roligt att få vara med i projekt från start till mål. Att få samarbeta med projektchefer och arbetsledare i en miljö där man hela tiden lär sig mer och nytt. Att tillsammans med kollegor få utvecklas dagligen men också möjligheterna man har på Bonava att delta i olika kurser.

Två år innan vi flyttade in i vår Bonava-bostad var jag på samma typ av informationsmöte som jag idag är med och håller. Redan där och då kunde jag känna att på det här företaget vill jag arbeta. Man kan faktiskt säga att jag har mitt drömjobb.

Sophia Acorda

Kundansvarig på Bonava i Göteborg

Kontakta oss på HR

Elin Eriksson
Telefon: +46 72 322 75 08
elin.eriksson@bonava.com

Fredrik Jemt
Telefon: +46 70 789 09 90
fredrik.jemt@bonava.com